Telefon +48 518 445 494

Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mask

Czym są nośniki reklamowe POS?

Nośniki POS (ang. Point-of-sale) to szeroka grupa różnorodnych materiałów, których celem jest wspieranie działań sprzedażowych. W reklamie i marketingu odgrywają bardzo ważną rolę, dlatego też wykorzystywane są często i chętnie. Co zaliczamy do nośników reklamowych POS? Jakie funkcje spełniają? W czym tkwi tajemnica ich skuteczności i popularności? Dowiesz się tego, czytając dalszą część naszego wpisu.

Co zaliczamy do nośników reklamowych POS?

POS-y to tak naprawdę bardzo szeroka grupa różnorodnych materiałów, które wykorzystywane są do tworzenia oryginalnych ekspozycji. Mogą być wykonane z materiałów miękkich i mniej trwałych, np. papieru, lub wytrzymałych i twardych, jak np. tworzywo sztuczne czy metal. Są to m.in. półki, regały, stojaki na materiały reklamowe, standy, hangery (elementy wiszące) i inne elementy np. z pleksi.

W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór nośników reklamowych POS, które przeznaczone są do atrakcyjnej ekspozycji różnego rodzaju produktów. Wykonywane są na zamówienie, dlatego też zawsze spełniają indywidualne oczekiwania klientów. Oferujemy standy o standardowych kształtach, ale produkujemy również te niestandardowe.

Oprócz ekspozytorów reklamowych zapewniamy też lightboxy, czyli podświetlane elementy reklamowe, które mogą być zastosowane zarówno wewnątrz obiektów, jak i w przestrzeni miejskiej (są odpowiednio zabezpieczone przed trudnymi warunkami atmosferycznymi). Spełniają swoje funkcje nie tylko za dnia, ale również po zmroku, gdy za sprawą podświetlenia jeszcze bardziej przykuwają uwagę. Oferujemy kasetony lightbox z białym i kolorowym podświetleniem. Wykonać możemy lightboxy w różnych rozmiarach z możliwością zasilania USB.

Jakie funkcje spełniają nośniki reklamowe POS?

Podstawową funkcją nośników POS jest wspieranie działań marketingowych, najczęściej sprzedażowych. Pośrednio mają wpłynąć na klienta, aby ten zainteresował się konkretnym towarem lub usługą, a następnie dokonał zakupu. W praktyce POS-y mogą oddziaływać na odbiorców na wiele różnych sposobów — informować (o cenach, promocjach itp.), przyciągać uwagę, wpływać na nastrój i emocje, wskazywać drogę do punktu sprzedaży lub półki z określonym towarem itd. Tak naprawdę możliwości wykorzystania nośników reklamowych POS jest wiele.

Jeśli jesteś zainteresowany nośnikami reklamowymi POS, zapraszamy do kontaktu!

 

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.