Telefon +48 518 445 494

Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mask

Jak stworzyć doskonałe stoisko targowe?

Kiedy chce się handlować, nie wystarczy mieć co sprzedawać. Trzeba również mieć gdzie sprzedawać. A takiemu celowi są w stanie służyć różne przestrzenie. Mały sklep, wielki supermarket, galeria handlowa – miejsc do wyboru jest naprawdę wiele. Nie mówiąc już o tym, że wcale nie trzeba sprzedawać w jakimś wnętrzu. Równie dobrze da się to robić na zewnątrz, na otwartej przestrzeni.

Targi jako szansa na rozreklamowanie produktów

Doskonałą okazją na zaprezentowanie swoich towarów jest uczestnictwo w różnego rodzaju targach. Na tego typu imprezach zazwyczaj pojawia się całkiem sporo ludzi, w związku z czym stwarza się doskonała okazja do opchnięcia towaru. Żeby jednak ludzie zainteresowali się naszymi produktami, trzeba ich do tego w jakiś sposób zachęcić. Sposób urządzenia stoiska targowego jest z pewnością doskonałą przynętą dla potencjalnych klientów. To proste. Jeżeli założysz odpowiedni haczyk, a na tym haczyku zamocujesz jeszcze jakiś smaczny kąsek, to płotki zlecą się w try miga. Dlatego nie takim głupim pomysłem jest zainwestowanie w poczęstunek, który Ty lub Twoje urodziwe asystentki będą rozdawać wygłodzonym uczestnikom targów. Krówki, cukierki z galaretką, a może czekoladki? Wybór zależy tylko od Ciebie.

Dobrze się dzieje, jeżeli stoisko targowe obsługują miłe hostessy. Z pewnością zachęcają one do bliższego zapoznania się z ofertą firmy. Również stojaki z katalogami zwiększają szanse na wzrost zainteresowania. Do takiego stojaka każdy może sobie podejść, żeby poprzeglądać, przekartkować i ewentualnie zapytać o szczegóły. Katalog można też w końcu wziąć ze sobą do domu, by tam na spokojnie zastanowić się nad ofertą.

Ważne, by w urządzaniu doskonałego stoiska targowego zachować równowagę między haczykami zwiększającymi atrakcyjność i przyciągającymi uwagę a brakiem nachalności. Jeżeli bowiem będziemy stosować zbyt natarczywe metody marketingu, to zamiast zachęcić klientów do kupna produktów bądź skorzystania z usług, tylko ich zniechęcimy.