Blog
Czym są nośniki reklamowe POS?
Nośniki POS (ang. Point-of-sale) to szeroka grupa różnorodnych materiałów, których celem jest wspieranie działań sprzedażowych. W reklamie i marketingu odgrywają bardzo ważną rolę, dlatego też wykorzystywane są często i chętnie. Co zaliczamy do nośników reklamowych POS? Jakie funkcje spełniają? W czym tkwi tajemnica ich skuteczności i popularności? Dowiesz się tego, czytając dalszą część naszego wpisu.
Jak efektywnie poprowadzić kampanię reklamową?
Dywersyfikacja działań marketingowych jest dziś koniecznością i stanowi warunek skutecznej kampanii marketingowej. Z nielicznymi wyjątkami działania promocyjne powinny być prowadzone zarówno za pomocą tradycyjnych form reklamy, jak i tych wirtualnych.
Jakie zastosowanie mają wydruki wielkoformatowe w reklamie?
Głównym zadaniem współczesnej reklamy jest przebicie się przez inne, otaczające zewsząd informacje i zwrócenie uwagi jak największej liczy odbiorców. Największe szanse powodzenia mają wielkoformatowe wydruki reklamowe, takie jak: banery, plandeki, billboardy czy tablice reklamowe.
Jak przygotować kompleksową kampanię reklamową?
Skuteczny marketing jest podstawą rozpoznawalności marki na konkurencyjnym i wciąż zmieniającym się rynku produktów oraz usług. Liczne i zróżnicowane możliwości reklamy są darem, który umożliwia wszechobecność danej firmy zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym.